Korporativni dizajn je poput korporativnog identiteta glavni apsekt korporativnog brendiranja. Vizuelni način izražavanja brenda je tu da identitet i vrednosti kompanije učini vidljivijim. Fleksibilnost, prepoznatljivost i autentičnost su tri glavne strele Kreaterijinog luka.
Vizuelni identitet kompanije je jedan od glavnih marketinških elemenata potrebnih kako bi ostali segmenti marketinga mogli da se u potpunosti realizuju, kako bi ispunili svoju svrhu. Onako kako se kompanija razvija tako je potrebno da se razvija i njen brend u svakom smislu. Vizuelni identitet je dobar onda kada prati kompaniju i predstavlja je na način da reprezentuje vrednosti kompanije ali pre svega odgovori na potreba tržišta. Potrebno je da korporativni identitet izdvaja Vašu kompaniju od ostalih i da dizajn koji je prati bude prepoznatljiv na prvi pogled.
Knjiga grafičkih standarda je neizostavni deo korporativnog dizajna, a neki od elemenata su: izrada logoa, izrada uputstava za upotrebu logoa i drugih grafičkih elemenata kao što je dizajnerska šara, dizajn celokupnog korporativnog materijala, izrada promotivnog materijala, dizajn vizit karti, dizajn rokovnika, dizajn etiketa, dizajn kutija i ambalaže, dizajn nalepnica, brendiranje automobila i brojne druge usluge. Grafički dizajn tim je spreman da izradi prepoznatljiv dizajn brošure, dizajn plakata, dizajn kalendara, kataloga, flajera, dizajn ambalaže, memoranduma, postera, plakata, bilborda, osmišljavanje slogana, korporativni identitet kao i vizuelni identitet vašeg preduzeca, firme odnosno kompanije. Otvoreni smo za saradnju i predloge jer zajedno rastemo na nepreglednom polju ideja grafičkog dizajna.
Kontaktirajte nas