...

Web graficki dizajn Web digitalni marketing Srbija

Loading Image

Kako korporativni identitet utiče na Vaše poslovanje

Korporativni identitet

Korporativni dizajn je poput korporativnog identiteta glavni apsekt korporativnog brendiranja. Vizuelni način izražavanja brenda je tu da identitet i vrednosti kompanije učini vidljivijim. Fleksibilnost, prepoznatljivost i autentičnost su tri glavne strele Kreaterijinog luka.

Vizuelni identitet kompanije je jedan od glavnih marketinških elemenata potrebnih kako bi ostali segmenti marketinga mogli da se u potpunosti realizuju, kako bi ispunili svoju svrhu. Onako kako se kompanija razvija tako je potrebno da se razvija i njen brend u svakom smislu. Vizuelni identitet je dobar onda kada prati kompaniju i predstavlja je na način da reprezentuje vrednosti kompanije ali pre svega odgovori na potreba tržišta. Potrebno je da korporativni identitet izdvaja Vašu kompaniju od ostalih i da dizajn koji je prati bude prepoznatljiv na prvi pogled.

Knjiga grafičkih standarda je neizostavni deo korporativnog dizajna, a neki od elemenata su: izrada logoa, izrada uputstava za upotrebu logoa i drugih grafičkih elemenata kao što je dizajnerska šara, dizajn celokupnog korporativnog materijala, izrada promotivnog materijala, dizajn vizit karti, dizajn rokovnika, dizajn etiketa, dizajn kutija i ambalaže, dizajn nalepnica, brendiranje automobila i brojne druge usluge. Grafički dizajn tim je spreman da izradi prepoznatljiv dizajn brošure, dizajn plakata, dizajn kalendara, kataloga, flajera, dizajn ambalaže, memoranduma, postera, plakata, bilborda, osmišljavanje slogana, korporativni identitet kao i vizuelni identitet vašeg preduzeca, firme odnosno kompanije. Otvoreni smo za saradnju i predloge jer zajedno rastemo na nepreglednom polju ideja grafičkog dizajna.

Kontaktirajte nas