...

Web graficki dizajn Web digitalni marketing Srbija

Loading Image

Ambalaža

Dizajn pakovanja proizvoda

Dobar proizvod je osnova uspešnog poslovanja jedne kompanije, a ono što će privući kupca ka proizvodu je dizajn ambalaže i etikete jer je to prvo što kupac primeti. Dugogodišnje iskustvo naše kreativne fabrike u dizajnu ambalaže krunisano je i zlatnom medaljom za dizajn. Ambalažu prilagođavamo vizuelnom identitetu brenda i samom proizvodu. Mogućnosti izrade ambalaže su brojne te ih uklapamo kako bi istakli kvalitet i probudili emociju kod kupca. Dizajn i izrada ambalaže je jednostavan način da istaknite svoj proizvod kako bi došli do većeg broja kupaca. Dizajn ambalaže se sastoji od nekoliko sastavnih elemenata koji zajedno čine kompletnu sliku u prezentovanju proizvoda.

Prva stvar je transportna ambalaža koja se najčešće pravi od debljeg kartona u kojoj se dostavlja izvesna količina proizvoda. Ovde se preporučuje jednostavniji dizajn kako bi se postigla vizualna slojevitost. Potom kada se otvori ovo pakovanje kupac pristupa dekorativnoj kutiji odnosno komercijalnoj ambalaži u kojoj proizvod dolazi do krajnjeg kupca. To je pravo mesto da priča o brendu/proizvodu uzme pažnju. Kreativnih rešenja je mnogo.

Kutije mogu biti sa prozorom ili bez njega, sa dodatkom UV laka ili foliootiska kako bi se dodatno zagolicala mašta kupcu. Pored kutija ambalažu čine i razlicite vrste kesa i dekorativnih papira. Postoje specifične vrste kesa za pakovanje. Platnene kese sa štampom, papirne ili plastične. Naša preporuka je upotreba ambalaže i pakovanja izrađenih od recikliranih materijala ili biorazgradivih. Namena ambalaže je mnogostruka. Konkretno kutije za poslastičarnice, mesare, pekare se sa unutrašnje strane prevlače specijalnim materijalom tako da su otporne na vlagu ili masnoću onoga što je u njima. Na taj način u ovakvoj ambalaži jelo čuva svoje karakteristike do krajnjeg konzumenta.

Ambalažu takođe čine i flaše, limenke, a ponekad i čaše ili šolje. Sećamo se svi eurokrema u čaši. Dizajn ovakve čaše godinama ostaje u očima korisnika. Pored toga postoje i ambalaže u vidu kutijica ili činija od aluminijuma ili plastike koje su napravljene od tankog ali otpornog materijala pogodnim za tu svrhu. Naravno, neizostavni deo ambalaže su i nalepnice ili stikeri kojima olakšavamo zatvaranje pojedine ambalaže kao što su kesice ili papiri dodatno upotpunjujući izgled pakovanja. Nalepnice mogu biti raznih oblika i boja, mogu izgledati i kao hologram ili biti jednostavne i mat. Mogu na sebi imati logo ili neki drugi dizajnerski element.